Hoe kunnen we helpen?
U bent hier:
Print

Klachtenafhandeling

Wij hechten veel waarde aan tevreden klanten en streven er daarom ook naar om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Eventuele klachten van klanten proberen wij zo snel en goed mogelijk te verwerken.

Heb je klachten over onze producten of service? Graag vernemen wij van je de volgende punten:

  • Type klacht; waar gaat de klacht over?
  • Gewenste afhandeling; wat verwacht je van ons?

Wij willen je vragen de antwoorden op bovenstaande vragen te mailen naar info@steenvoordeel.nl. Graag ook jouw ordernummer, naam, adres en gewenste contactopname (per e-mail of per telefoon) vermelden, zodat wij jouw klacht zo snel en goed mogelijk in behandeling kunnen nemen.

Je ontvangt van ons per e-mail een ontvangstbevestiging wanneer wij jouw klacht hebben ontvangen. Wij streven ernaar om zo snel mogelijk, maar tenminste binnen 2 tot 3 werkdagen, contact met je op te nemen.

Inhoudsopgave